LOADING

Type to search

Share

Άλλο ένα διαμαντάκι για τις προτεραιότητες της Διοίκησης στην χθεσινή (28/5/24) συνεδρίαση της ΔΕΥΑΧ.

Μετά την κατά 70% αύξηση του μισθού του Προέδρου της, αποφάσισε πως πρέπει να βγει μισθοδοσία και να πληρώνεται κι η Αντιπρόεδρος. Έπρεπε να βρεθεί κι ένα αντικείμενο όμως για την 8ωρη απασχόλησή της.

Γράφει η Μαρία Βλαχάκη-πρώην μέλος του Δ.Σ. της ΔΕΥΑΧ

Υδραυλικούς χρειάζεται η ΔΕΥΑΧ , δεν είναι υδραυλικός…

Ηλεκτρολόγοι χρειάζονται, δεν είναι ηλεκτρολόγος…

Καταμετρητές υδρομέτρων χρειάζονται, δεν μπορεί να μετράει ρολόγια…

Εργάτες πάσης φύσεως χρειάζονται, δεν είναι εργάτρια…

Βρέθηκε τελικά το αντικείμενο. Κι όπως ενημέρωσε ο Γεν. Διευθυντής, χρειαζόταν ένα άτομο να παίρνει τηλέφωνα στους Δημότες που καθυστερούν να πληρώσουν τον λογαριασμό τους κι έχουν οφειλές για να τους υπενθυμίζει να πληρώσουν…

Καλά όλα αυτά όταν μια επιχείρηση είναι εύρωστη. Όταν όμως τα τρία τελευταία χρόνια κλείνει με ζημιά και αντιμετωπίζει και πρόβλημα ρευστότητας , σίγουρα δεν αποτελούν προτεραιότητα. Σίγουρα , το λιγότερο που μπορούν να χαρακτηριστούν, είναι προκλητικά.

Σίγουρα, στο τέλος του έτους που θα ψηφιστεί τιμολογιακή πολιτική και θα προταθούν αυξήσεις στο νερό, θα πρέπει να απαντήσουν στους Δημότες το ερώτημα:

Εξαντλήθηκαν οι προσπάθειες μείωσης των εξόδων της επιχείρησης και το μόνο που μένει είναι να πληρώσει ο Δημότης ακριβότερα το νερό ;;;;; ( όπως ορίζει η νομοθεσία )

Μαρία Βλαχάκη