Ευρεία σύσκεψη με τους βουλευτές όλων των κομμάτων της Β εκλογικής Περιφέρειας Θεσσαλονίκης, την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και τους επικεφαλείς των παρατάξεων του δήμου Δέλτα συγκάλεσε το πρωί ο δήμαρχος Δέλτα Γιάννης Ιωαννίδης στο δημαρχείο με θέμα την κατασκευή των νέων πλευρικών διοδίων που κατασκευάζονται στη Χαλάστρα.
Ο δήμαρχος Γιάννης Ιωαννίδης ενημέρωσε τους βουλευτές ότι με τη δημιουργία των διοδίων αυτών αποκλείονται κάτοικοι και εργαζόμενοι της Χαλάστρας από την ελεύθερη πρόσβαση στην Εθνική οδό ενώ τόνισε ότι η περιοχή έχει άλλους δύο σταθμούς διοδίων στα Μάλγαρα και στο ύψος των Διαβατών( διόδια Ωραικάστρου). «Με αυτόν τον τρόπο θα υποβαθμιστεί ακόμη περισσότερο η περιοχή μας. Επιχειρήσεις και εργοστάσια στη Χαλάστρα θα μαραζώσουν ενώ οι επαγγελματίες αλιείς θα υποστούν μεγάλη ζημιά καθώς θα καλούνται να πληρώνουν αντίτιμο στα διόδια περισσότερες από μια φορά την ημέρα. Επίσης θα επηρεαστεί τόσο η βιομηχανική ζώνη του Καλοχωρίου όσο και η ΒΙΠΕΘ Σίνδου» τόνισε ο δήμαρχος Γιάννης Ιωαννίδης και συμπλήρωσε «έχουμε προτείνει ήδη να μετατοπιστούν τα υπάρχοντα διόδια από τα Μάλγαρα προς το Κλειδί Ημαθίας στη Εθνική οδό ώστε να μην υπάρχει διέξοδος για τα φορτηγά από παράπλευρους δρόμους» τόνισε μεταξύ άλλων ο δήμαρχος Δέλτα Γιάννης Ιωαννίδης και προανήγγειλε προσφυγή με ένδικα μέσα, το περιεχόμενο της οποίας, όπως τόνισε, μελετάται από την νομική υπηρεσία του δήμου Δέλτα. «Η προηγούμενη διοίκηση του δήμου δεν προσέφυγε στο ΣτΕ, για να προσβάλλει την απόφαση της κατασκευής πλευρικών διοδίων που ελήφθη το 2018» υπογράμμισε ο δήμαρχος Γιάννης Ιωαννίδης και ζήτησε από τους Βουλευτές και την Περιφέρεια να στηρίξουν τον δήμο στις επόμενες κινήσεις του με πρώτη την επίσκεψη κλιμακίου στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών προκειμένου να του παραθέσουν τα προβλήματα που θα προκύψουν από την λειτουργία των διοδίων. Μάλιστα με εντολή του δημάρχου οι αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου ετοιμάζουν πλήρη φάκελο με όλα τα στοιχεία προκειμένου να ενημερωθεί πλήρως ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής.
Στο πλευρό του δημάρχου Δέλτα Γιάννη Ιωαννίδη τάχθηκαν όλοι οι εκπρόσωποι του ελληνικού κοινοβουλίου και της Περιφέρειας που παρέστησαν στη σύσκεψη εκφράζοντας την άποψη τους ότι δεν θα πρέπει να λειτουργήσουν τα διόδια στην περιοχή.
«Θα έρθουν και άλλα διόδια στην περιοχή. Πρέπει να ενημερώσουμε την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών για τις επιπτώσεις των διοδίων στην κοινωνία και να θέσουμε άμεσα το ζήτημα της ελαφρύνσεως των κατοίκων από την καταβολή του αντιτίμου στα διόδια της Δυτικής Θεσσαλονίκης» τόνισε ο βουλευτής της Β εκλογικής Περιφέρειας Θεσσαλονίκης της ΝΔ Δημήτρης Βαρτζόπουλος.
Ο βουλευτής Β Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτης Φάμελλος, εκπροσωπήθηκε από την κ Σοφία Ρίζου, συνεργάτη του πολιτικού του γραφείου η οποία μετέφερε στο δήμαρχο τη συμπαράσταση του στις επόμενες κινήσεις προκειμένου να μην κατασκευαστούν τα πλευρικά διόδια.
«Πρέπει να σταματήσει η δυτική Θεσσαλονίκη και ο δήμος Δέλτα να επιβαρύνεται οικονομικά» τόνισε μεταξύ άλλων ο βουλευτής του ΚΙΝΑΛ της Β Θεσσαλονίκης Γιώργος Αρβανιτίδης και υπογράμμισε ότι όταν ο νομοθέτης σχεδίασε τα διόδια σε όλη τη χώρα είχε προβλέψει να εξαιρούνται οι κάτοικοι των περιοχών από τις επιβάρυνση του αντιτίμου των διοδίων κάτι που δεν εφαρμόστηκε.
«Να συσπειρώσουμε τον κόσμο και να αντιδράσουμε στην κατασκευή των διοδίων στη Χαλάστρα» πρότεινε ο βουλευτής της Β εκλογικής Περιφέρειας του ΚΚΕ, Λεωνίδας Στολτίδης.
«Είμαστε μαζί σας στην κατάργηση των διοδίων που αποτελούν ένα παράλογο ζήτημα για την περιοχή», τόνισε ο βουλευτής της Ελληνικής Λύσης, Κώστας Χήτας.
Στη σύσκεψη συμμετείχε ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης Κώστας Γιουτίκας, εκπροσωπώντας τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικωστα ο οποίος ενημέρωσε ότι η ΠΚΜ το 2018 είχε προσφύγει στο ΣτΕ κατά των διοδίων της Χαλάστρας. «Είναι αδιανόητο για μια διαδρομή μόλις 18 χλμ από και προς το κέντρο της Θεσσαλονίκης, οι κάτοικοι της περιοχής να πληρώνουν διόδια», τόνισε ο κ Γιουτίκας.
Υπηρεσιακοί παράγοντες της Τεχνικής Υπηρεσίας και της Νομικής Υπηρεσίας του δήμου Δέλτα ανέλυσαν τις τεχνικές λεπτομέρειες της απόφασης για τη λειτουργία των διοδίων.