Σταθερά ανοδικό είναι το ποσοστό ανταπόκρισης των Υπηρεσιών του Δήμου Δέλτα στα αιτήματα των πολιτών για ζητήματα της καθημερινότητας που φτάνουν στη «Γραμμή Νοιάζομαι για το Δήμο Δέλτα». Με τη συμπλήρωση 16 μηνών λειτουργίας της γραμμής το ποσοστό ξεπερνά το 88%, δηλαδή 9 στα 10 προβλήματα αντιμετωπίζονται.
Τα περισσότερα προβλήματα που φθάνουν στη «Γραμμή Νοιάζομαι» αφορούν στο πράσινο, στην καθαριότητα, στο φωτισμό (λαμπτήρες), στη συντήρηση του οδικού δικτύου.
«Η εικόνα του δημόσιου χώρου στο Δήμο Δέλτα έχει βελτιωθεί σημαντικά, χάρη στη συνδρομή των κατοίκων που καλόπιστα συνεργάζονται με τις Υπηρεσίες μας αναφέροντας μικρά αλλά σημαντικά προβλήματα σε διάφορα σημεία του Δήμου. Ο δημότης πλέον ξέρει ότι καλώντας στην τηλεφωνική γραμμή Νοιάζομαι 2310-795222 ή στέλνοντας μήνυμα στο inboxτης σελίδας του Δήμου Δέλτα στο facebook δεν θα συναντήσει αδιαφορία. Αντιθέτως, σε λίγες μέρες το πρόβλημα που θέτει θα έχει αντιμετωπιστεί εκτός εάν πρόκειται για ζήτημα που απαιτεί πιο μακροπρόθεσμο προγραμματισμό όπως οδοστρωσίες ή υπάρχει γενικό θέμα σε πανελλαδικό επίπεδο όπως είναι το θέμα των αδεσπότων ζώων. Αυτή είναι η μεγάλη ικανοποίηση για τη διοίκησή μας: ότι αλλάξαμε τη νοοτροπία και ενισχύσαμε την εμπιστοσύνη των πολιτών απέναντι στον διοικητικό μηχανισμό, παράγοντας πραγματικό έργο σε καθημερινή βάση.
Είναι ένα μεγάλο στοίχημα που κερδήθηκε παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε και πολλές φορές ο πολίτης δεν τις γνωρίζει. Θέλω να ευχαριστήσω γι’ αυτό όσους μας στέλνουν μηνύματα και επισημαίνουν θέματα αλλά και το προσωπικό του Δήμου μας που πολλές φορές υπερβαίνει εαυτόν για να ανταποκριθεί στα αιτήματα. Τέλος, θα επαναλάβω ότι μόνο μέσα από τη συνεργασία Δήμου – πολιτών μπορούμε να βελτιώσουμε την καθημερινότητα» δήλωσε σχετικά ο Δήμαρχος Ευθύμιος Φωτόπουλος.