Σε ποσοστό 82% φτάνει το ποσοστό επίλυσης των προβλημάτων που φτάνουν στη «Γραμμή Νοιάζομαι για το Δήμο Δέλτα» με τη συμπλήρωση 12 μηνών λειτουργίας της γραμμής.
«Ένα χρόνο μετά την έναρξη λειτουργίας της ‘‘γραμμής Νοιάζομαι για το Δήμο Δέλτα’’ θεωρώ ότι έχουμε πετύχει τον πρώτο στόχο στην εξυπηρέτηση των πολιτών. Ο δημότης πλέον καλώντας σε μια τηλεφωνική γραμμή θέτει το πρόβλημα, οι αρμόδιες Υπηρεσίες κινητοποιούνται άμεσα και ενεργούν προς επίλυσή του. Ενισχύθηκε το αίσθημα εμπιστοσύνης του δημότη προς το Δήμο, δεν υπάρχει πια η αίσθηση ότι ο Δήμος αδιαφορεί στα αιτήματα και στα προβλήματα της καθημερινότητας που είναι στην αρμοδιότητά του.
Θέλω να ευχαριστήσω τους δημότες που μέσα από αυτή την διαδικασία συνεργάζονται με το Δήμο για να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό, το οποίο όλοι θέλουμε. Σίγουρα υπάρχουν προβλήματα για τα οποία απαιτείται μακρόπνοος προγραμματισμός και κάποια που η Γραμμή γίνεται η αιτία για να βρούμε τον τρόπο για τη λύση τους. Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω και το προσωπικό του Δήμου που ανταποκρίνεται σε αυτή την πρόκληση για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πολίτη. Είναι ένα μεγάλο στοίχημα, αλλά τολμάμε γιατί έτσι αντιλαμβανόμαστε το ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης μιας και ζούμε καθημερινά μαζί με τους συνδημότες μας, γνωρίζουμε τους αγώνες και τις αγωνίες τους, ακούμε και βλέπουμε το ενδιαφέρον τους για τον τόπο όπου ζουν. Τέλος, είναι κοινοτοπία αλλά θα το επαναλάβω ότι μόνο μέσα από τη συνεργασία Δήμου – πολιτών μπορούμε να βελτιώσουμε την καθημερινότητα» δήλωσε σχετικά ο Δήμαρχος Ευθύμιος Φωτόπουλος.
Τα περισσότερα προβλήματα που φθάνουν στη «Γραμμή Νοιάζομαι» αφορούν στο πράσινο, στην καθαριότητα, στο φωτισμό (λαμπτήρες), στη συντήρηση του οδικού δικτύου.
ΓΡΑΜΜΗ ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ: Όποιος πολίτης διαπιστώνει κάποιο θέμα που αφορά την καθαριότητα, το περιβάλλον, τον ηλεκτροφωτισμό, το οδικό δίκτυο, τα αδέσποτα ζώα κ.ά. μπορεί να καλεί στο τηλέφωνο 2310-795222 ή να επικοινωνεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση noiazomai@dimosdelta.gr προκειμένου να ενημερώνονται οι αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου και να επιλαμβάνονται. Αφού καταγραφούν τα στοιχεία και το αίτημά του, θα διαβιβάζονται την ίδια στιγμή στην αρμόδια Υπηρεσία, η οποία θα ενεργεί για την επίλυση του προβλήματος.