Tις στρεβλώσεις του νόμου 4070/2012 και τις αρνητικές επιπτώσεις τους στους πολίτες τριών δήμων της Θεσσαλονίκης, επεσήμανε ο βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης Δημήτρης Μάρδας στο υπουργό Υποδομών τον κο Χρ. Σπίρτζη, ενόψει του προς επεξεργασία νομοσχεδίου.
Η υφιστάμενη νομοθεσία (Ν.4070/12, Άρθρο 83 παρ. 2 ββ) εισάγει με τις εξαιρέσεις που υιοθετεί, ένα ιδιότυπο καθεστώς άνισης μεταχείρισης στα ταξί του Νομού Θεσσαλονίκης. Αυτές αναφέρονται ειδικότερα, στα ταξί τριών δήμων της Βόλβης, της Χαλκηδόνας και του Λαγκαδά, χρώματος γκρι. Στις περιοχές αυτές, λειτουργούν λοιπόν τα ταξί έξω από τους ενιαίους κανόνες που ισχύουν για όλα τα ταξί (χρώματος μπλε-άσπρων) όλων των υπολοίπων δήμων του νομού τόσο της πόλης όσο και των περιχώρων.
Ως εκ τούτου, οι στρεβλώσεις που έχουν εισαχθεί επί ΝΔ στο εξεταζόμενο ζήτημα, προτείνεται να αλλάξουν κατά την ψήφιση του προς επεξεργασία νόμου και όχι αργότερα.
Η υφιστάμενη πρακτική από άλλες περιοχές της Β’ Θεσσαλονίκης, όπου εντάχθηκαν ταξί κατά το παρελθόν στο ενιαίο καθεστώς (των μπλε-άσπρων) δείχνει ότι οι πιάτσες ταξί των εν λόγω περιοχών δεν άδειασαν από αυτά. Οπότε, το συγκεκριμένο επιχείρημα που προβάλλεται ως κύρια αιτία για να συνεχιστεί η υφιστάμενη στρεβλή κατάσταση στους τρεις δήμους, καταρρίπτεται. Επιπλέον οι διάφορες σύγχρονες εφαρμογές επικοινωνίας λύνουν το όποιο πρόβλημα μπορεί να δημιουργηθεί.