Εγκρίθηκε η σύμβαση για την αποκομιδή των απορριμμάτων και από χθες η εταιρία που ανέλαβε το έργο έπιασε “δουλειά”.Αναμένεται τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν τις τελευταίες μέρες με την αποκομιδή και οφειλόταν στην καθυστέρηση έγκρισης της σύμβασης από την Περιφέρεια και την ενιαία αρχή δημοσίων συμβάσεων, σύντομα να τελειώσουν και να ομαλοποιηθεί η κατάσταση.
Σχετικά άρθρα
Ζ. Σάνιου: Πόρισμα της Αποκεντρωμένης εκθέτει τη λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου Χαλκηδόνος
20/06/2026
Άδενδρο:Eνημερωτική ημερίδα με θέμα «Η εργαζόμενη γυναίκα, από τη μητρότητα μέχρι τη συνταξιοδότηση»
12/06/2026
* e-koufalia.gr * Ανεξάρτητη ενημέρωση για το Δήμο Χαλκηδόνος


