Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές του 3/θέσιου Δημοτικού Σχολείου Ειδικής Αγωγής στον Άγιο Αθανάσιο του Δήμου Χαλκηδόνας, και ειδικότερα τις στοιχειώδεις ελλείψεις αλλά και την έλλειψη μεταφοράς από και προς το σχολείο, φέρνει στη Βουλή η ανεξάρτητη βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης Κατερίνα Μάρκου, με ερώτηση που κατέθεσε προς τους αρμόδιους υπουργούς Εσωτερικών, Παιδείας και Υποδομών.
Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του σχολείου, διαπιστώθηκαν οι βασικές ελλείψεις υλικών, υποδομών, ακόμα και επίπλων, οι οποίες καλύφθηκαν κατά κύριο λόγο από δωρεές κατοίκων και φορέων της περιοχής, μετά από εντατικές προσπάθειες του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου.
Όσον αφορά το θέμα της μεταφοράς, όπως αναφέρεται και σε επιστολή που απέστειλε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, από τα 16 παιδιά που φιλοξενεί το σχολείο:
1) τρία παιδιά από τη Σίνδο, τα Διαβατά, το Καλοχώρι δεν έχουν έρθει στο σχολείο από την επομένη του Αγιασμού ούτε για μία διδακτική ώρα καθώς δεν υπάρχει η δυνατότητα να μετακινηθούν με ιδιωτικό Ι.Χ.,
2) ένα παιδί από τα Κύμινα έρχεται στο σχολείο μόνο 1-2 μέρες την εβδομάδα με αστικό λεωφορείο. Για να το καταφέρει αυτό αναγκάζεται να ξυπνήσει στις 5.30 το πρωί διότι διαφορετικά δεν προλαβαίνει,
3) ένας ακόμα μαθητής, σε αμαξίδιο και παιδί μονογονεϊκής οικογένειας από το Βαθύλακκο, δύναται να παρακολουθήσει τα μαθήματα του σχολείου μόνον όταν η μητέρα του μπορεί να τον μεταφέρει η ίδια στο σχολικό χώρο και
4) άλλος μαθητής για να μπορέσει να επιστρέψει σπίτι του με το πέρας των σχολικών ωρών αναγκάζεται να επιβιβάζεται σε ταξί, το οποίο ναυλώνουν οι γονείς, παρά τις οικονομικές δυσκολίες.
«Τα σχολεία δεν φτιάχνονται για να εγκαινιάζονται και μετά να αφήνονται στη μοίρα τους. Φτιάχνονται για τους μαθητές τους. Και είναι πραγματικά αδιανόητο να υπάρχει ένα σχεδόν ολοκαίνουριο σχολείο και να αποκλείονται από αυτό οι μικροί μαθητές, και μάλιστα παιδιά με ειδικές ανάγκες, γιατί δεν έχει καταφέρει η Πολιτεία να βρει μία λύση για τη μεταφορά τους» τονίζει η βουλευτής.
Η βουλευτής ρωτά αν είναι δυνατό εν έτει 2018 να αποκλείονται παιδιά από την εκπαιδευτική διαδικασία και να αποστερούνται το στοιχειώδες δικαίωμά τους στη μόρφωση για γραφειοκρατικούς λόγους και ζητά την άμεση εξεύρεση έστω προσωρινής λύσης ώστε όλοι οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου να μπορούν να μετακινούνται καθημερινά από και προς το σχολείο με ασφάλεια και συνέπεια, καθώς και την ένταξη των μαθητών στο πρόγραμμα μεταφορών της επόμενης σχολικής χρονιάς αλλά και την κάλυψη των διαφόρων ελλείψεων.