Όπως μας κατήγγειλαν κάτοικοι του Ξηροχωρίου υπάρχουν σημεία στο χωριό όπου η αποκομιδή των σκουπιδιών γίνεται μια ή καμία φορά τη βδομάδα.Εκτός απ αυτό πολλοί κάδοι είναι σπασμένοι με αποτέλεσμα να γεμίζουν οι δρόμοι από σακούλες
Σχετικά άρθρα
Ζ. Σάνιου: Πόρισμα της Αποκεντρωμένης εκθέτει τη λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου Χαλκηδόνος
20/06/2026
N.Μεσημβρία: Ενημερωτική δράση με θέμα την πρόληψη και αντιμετώπιση των τηλεφωνικών απατών.
11/06/2026
* e-koufalia.gr * Ανεξάρτητη ενημέρωση για το Δήμο Χαλκηδόνος





Το ίδιο χαλι υπάρχει και στον Ακροποταμο
Από πότε έχουν να αλλάξουν τους κάδους?? ??
Σε αυτο να προσθεσουμε οτι οι καλοι καδοι βρισκονται στις αυλες ορισμενων σπιτιων.Ας κανουν εναν ελεγχο καποιοι.
12 ημερες τα σκουπιδια αμαζευτα στη Γεφυρα! Και εις ανωτερα που λενε!
και χωρις φωτισμο αισχος