Όλες τις προηγούμενες μέρες με τα πρωτόγνωρα καιρικά φαινόμενα, κάποιοι ήταν έξω στην παγωνιά και φρόντιζαν για όλους εμάς. Πυροσβέστες,αστυνομικοί,εργάτες του Δήμου και της ΔΕΥΑΧ,υπάλληλοι,αιρετοί,Γιατροί,ΕΚΑΒ, οδηγοί, εθελοντές που δεν θα μάθουμε ποτέ τα ονόματα τους και πολλοί άλλοι.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ !
Σχετικά άρθρα
Ζ. Σάνιου: Πόρισμα της Αποκεντρωμένης εκθέτει τη λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου Χαλκηδόνος
20/06/2026
Άδενδρο:Eνημερωτική ημερίδα με θέμα «Η εργαζόμενη γυναίκα, από τη μητρότητα μέχρι τη συνταξιοδότηση»
12/06/2026
* e-koufalia.gr * Ανεξάρτητη ενημέρωση για το Δήμο Χαλκηδόνος


