Του Π.Βαρδουκέλη:Δημόσια ευχαριστήρια δήλωση (ή μήπως όχι;)

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΔΗΛΩΣΗ  

Θα ήθελα να  ¨ευχαριστήσω¨ δημόσια και ¨θερμά¨ τον δήμαρχο κο Αναγνωστόπουλο και τον πολιτικό του ¨συνέταιρο¨ αντιδήμαρχο κο Βαίνά για τη συνέπεια  (ή μήπως όχι;)   λόγου, πράξης και υπογραφής και για την πολιτική και κυρίως ανθρώπινη   απαξίωση που επέδειξαν προς το πρόσωπό μου μετά την εκλογική τους νίκη που όπως φαίνεται ήταν αρκετή για να ανατρέψει σε μια νύχτα  όσα προεκλογικά δεσμεύτηκαν (δεσμευτήκαμε) απέναντι στους πολίτες αλλά κυρίως απέναντι στους εαυτούς μας.

-Η  ¨ισχυρή¨ και ¨σταθερή¨  πεποίθηση του δημάρχου και του πολιτικού του συνέταιρου,  το ότι δηλαδή η τοπική αυτοδιοίκηση δεν μπορεί να είναι μέσο βιοπορισμού με μοναδικό προσόν τις ψήφους των πολιτών.(ή μήπως όχι; Λέτε να είναι;)

-Η πολιτική διαχείριση της  προεκλογικής ατζέντας της διοίκησης του δήμου που  δεν χρειάζεται  καμία στήριξη. Όπως άλλωστε αποδεικνύεται στην πράξη,  αφού με <<πατέρα>> μέχρι στιγμής  τον ίδιο τον δήμαρχο και σιωπηλό παρατηρητή τον πολιτικό του συνέταιρο, καταφέρνει σχεδόν τέλεια να έχει μια ενωμένη και αρραγή δημοτική  ομάδα, αλλά  και άψογη πολιτική συνεργασία  με όλες τις παρατάξεις του δημοτικού συμβουλίου.   (ή  μήπως όχι; δεν είναι έτσι ; )

 Τέλος,  η  ηθική πλευρά του ζητήματος ( που με θρησκευτική σχεδόν ευλάβεια τηρούν ο δήμαρχος και ο συνέταιρός του – ή μήπως όχι;) που λέει ότι καμμιά εξουσία που προέρχεται από τη ψήφο των πολιτών,  δεν μπορεί να είναι  μέσο προσωπικών επιδιώξεων και κυρίως  μέσο  εξόφλησης προσωπικών  προεκλογικών γραμματίων. ( εεεεε; τι; μήπως όχι; Λες να είναι; )

Είναι οι βασικοί λόγοι αρχών που δεν  μου αφήνουν πλέον άλλα  περιθώρια, αποκλείουν κάθε περαιτέρω ενασχόληση  μαζί τους και με υποχρεώνουν να διαχωρίσω πλήρως και δημόσια τη θέση μου από τις μέχρι σήμερα επιλογές τους, τόσο σε πολιτικό επίπεδο, όσο κυρίως για μένα,  ηθικό, ανθρώπινο, και κοινωνικό επίπεδο.

Είναι πλέον ξεκάθαρο πως το  προσωπικό μου <<status>>,  οι σταθερές  απόψεις μου, η ηθική μου και οι πεποιθήσεις μου (που δεν μεταβάλλονται από τον ορισμό του χρόνου ως προεκλογικού και μετεκλογικού) έρχονται  σε πλήρη αντίθεση   με τα <<status>> , τις  <<απόψεις>>,  την <<ηθική>>  και τις <<πεποιθήσεις>> του δημάρχου και του συνέταιρού του που από ότι φαίνεται όχι απλά μεταβάλλονται , αλλά ανατρέπονται με μοναδικό γνώμονα τον χρόνο, τις ανάγκες τους, τις προσωπικές φιλοδοξίες και φυσικά τη θέση.

Άλλωστε όσοι με ξέρουν, γνωρίζουν πως ¨είμαι σε ρήξη με το λίγο¨ όπως έχει γράψει η Κ.Δημουλά,  ¨σε όλη μου τη ζωή¨, τολμώ να συμπληρώσω εγώ με απέραντο σεβασμό στη μνήμη της.

Νοιώθω ευγνώμων λοιπόν και  θεωρώ ιδιαιτέρως τιμητική την  απαξίωση τους καθώς με αυτό τον περίεργο ομολογουμένως για μένα ( αλλά λυπηρό γενικά για το δήμο και τους συμπολίτες  μας)  τρόπο, άθελά τους με <<προστατεύουν>> και αναγνωρίζουν  εκκωφαντικά   τι δεν  τους <<ταιριάζει>.

Κάτι είναι και αυτό.(ή μήπως όχι;)

Είμαι σίγουρος πως όλα θα πάνε καλά. (ή μήπως όχι; )

-Θα κλείσω αυτή την εντελώς άβολη αλλά  απαραίτητη για μένα επιστολή, με δύο αποφθέγματα του Λένιν που κατά περίεργο τρόπο ταιριάζουν απόλυτα.

¨Στην πολιτική, ηθική δεν υπάρχει, υπάρχει μόνο σκοπιμότητα.¨

¨Η εντιμότητα στην πολιτική είναι αποτέλεσμα της δύναμης, ενώ η υποκρισία αποτέλεσμα της αδυναμίας.¨

Βαρδουκέλης Παναγιώτης του Γεωργίου.