Ειδικό σχολείο Αγ.Αθανασίου:Απάντηση Δήμου Χαλκηδόνος σε επιστολή αναγνώστριας μας

Από το γραφείο τύπου του Δήμου Χαλκηδόνος λάβαμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω επιστολή σχετικά με επιστολή αναγνώστριας μας που είχαμε δημοσιεύσει την Παρασκευή 15/09 και μπορείτε να διαβάσετε πατώντας ΕΔΩ

Ο Δήμος Χαλκηδόνος με αφορμή πρόσφατη επιστολή συνδημότισσάς μας σε τοπική ενημερωτική ιστοσελίδα σχετικά με τη λειτουργία του 3/θέσιου Ειδικού Σχολείου Αγίου Αθανασίου και προς αποφυγή παρεξηγήσεων, θα ήθελε να διευκρινίσει τα εξής:

Πρώτον, οι οχλήσεις του Δημάρχου προς όλους τους αρμόδιους, για τη λειτουργία του Σχολείου, φορείς έχουν ξεκινήσει ήδη από το 2015.Έτσι, στις 15/10/2016 έγινε μεν η Διοικητική, αλλά όχι η οριστική παραλαβή του έργου. Αυτή θα γίνει πιθανόν εντός της επόμενης εβδομάδας από τον ΟΣΚ και μετά θα δοθεί το Σχολείο για λειτουργία στο Δήμο. Παράλληλα, με το υπ’αριθμ. Πρωτ.1046 από 25/01/2017 έγγραφο της τότε Αντιδημάρχου Παιδείας κα.Κιαχαγιά προς το Δ/ντή Διεύθυνσης Π.Ε. Δυτικής Θες/νίκης και το Διευθύνοντα Σύμβουλο των Κτιριακών Υποδομών Α.Ε., ζητούνταν η στελέχωση του Σχολείου με εκπαιδευτικό προσωπικό, ώστε αυτό να είναι σε θέση να λειτουργήσει τη σχ. περίοδο 2017-2018.

Όπως σωστά αναφέρεται στην επιστολή της συνδημότισσάς μας το Σχολείο έχει πλέον στελεχωθεί με εκπαιδευτικό προσωπικό, όμως παραμένουν κάποια ζητήματα σχετικά με τα αντιπλημμυρικά έργα και την υλικοτεχνική υποδομή που οι Κτιριακές Υποδομές Α.Ε. όφειλαν και είχαν την ευθύνη να φέρουν στο σχολείο.

Δεύτερον, σχετικά με το θέμα των αντιπλημμυρικών, ο Δήμος Χαλκηδόνος, ήδη από το 2016, είχε έτοιμη τη μελέτη και είχε εξασφαλίσει χρηματοδότηση ύψους 300.000 ευρώ για την υλοποίησή της, όμως η απρόσμενη αλλαγή του Νόμου 4412/16 σχετικά με τις Δημόσιες Συμβάσεις, είχε ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση των διαδικασιών, όχι μόνο στο Δήμο μας, αλλά σε ολόκληρο το Δημόσιο τομέα. Έτσι στις 25/05/2017, μετά την  εξομάλυνση της κατάστασης,  έγινε η διενέργεια δημόσιου ανοιχτού διαγωνισμού για τα αντιπλημμυρικά έργα του Ειδικού Σχολείου, από τον οποίο προέκυψε ο ανάδοχος του έργου, όμως ένας από τους αποκλειόμενους συμμετέχοντες έκανε προσφυγή κατά της απόφασης. Μετά την απόρριψή της από το Δήμο, η ίδια προσφυγή κατά της απόφασης κατατέθηκε στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μ-Θ, από την οποία και εξετάζεται αυτήν την περίοδο και μετά τη δική της οριστική απόφαση θα ξεκινήσει η διαδικασία συμβατοποίησης του έργου.

Τρίτον, σχετικά με την υλικοτεχνική υποδομή από τις Κτιριακές Υποδομές Α.Ε., αυτή έφτασε στο χώρο του Σχολείου μόλις την περασμένη Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2017 και μετά την καταμέτρησή της έχουν διαπιστωθεί βασικές ελλείψεις για τη λειτουργία του Σχολείου.

 Όπως γίνεται επομένως κατανοητό δεν ήταν δυνατό ο Δήμος να υπέκυπτε στην πίεση της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης να γίνει ο καθιερωμένος Αγιασμός και να ξεκινήσει η λειτουργία ενός άδειου Σχολείου από το οποίο απουσιάζει ο στοιχειώδης εξοπλισμός, καθώς κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε πολλά περισσότερα προβλήματα από αυτά που θα έλυνε.

Τέλος, τα δύο άλλα ζητήματα (σχετικά με την καθαριότητα και τη θέρμανση του σχολείου) έχουν επίσης δρομολογηθεί. Στο μεν πρώτο έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία και η πρόσληψη της καθαρίστριας θα γίνει ταυτόχρονα με την έναρξη λειτουργίας του σχολείου, ενώ για το δεύτερο το σχολείο έχει ενταχθεί στην τακτική ΚΑΠ για τη θέρμανση των σχολικών μονάδων και θα πάρει το μερίδιο που του αναλογεί μόλις γίνει η πίστωση των χρηματικών ποσών από το κράτος, ενώ μέρος της δαπάνης θα καλυφθεί και από το net-metering.

Κλείνοντας, θα λέγαμε πως κανέναν δεν χαροποιεί η μη λειτουργία ενός σχολείου και ακόμη περισσότερο όταν πρόκειται για ένα σχολείο αυτού του είδους, που απευθύνεται σε παιδιά με ειδικές ικανότητες. Η εξιστόρηση όλων των παραπάνω γίνεται όχι για να αποδοθούν ευθύνες, αλλά για να καταγραφεί το χρονικό της υπόθεσης και να ενημερωθεί το κοινό. Η πίεση των κρατικών Υπηρεσιών  προς το Δήμο να λειτουργήσει βεβιασμένα ένα Σχολείο ειδικών προδιαγραφών που δεν είναι έτοιμο, διαιωνίζει και μεταφέρει στο Δήμο ένα πρόβλημα που όχι μόνο δεν είναι της αρμοδιότητάς του, αλλά ούτε έχει και τη δυνατότητα να επιλύσει. Παρ’όλα αυτά είναι δεδομένο πως τόσο οι Υπηρεσίες, όσο και η Διοίκηση του Δήμου εργάζονται εντατικά για την ολοκλήρωση του έργου, πιέζοντας προς πάσα κατεύθυνση και η προσπάθειά τους θα ευοδωθεί, μόνο όταν καταστεί δυνατή η πλήρης και κανονική λειτουργία του Σχολείου

12 comments

  1. Αν δεν σας αρέσει το Σχολείο πάτε αλλού δεν σας κρατάει κανεις

  2. Κανεις δεν ειπε κατι για το σχολειο απλα δεν γνωριζετε οτι με τον υπαρχον δρομο, εαν βρεξει δεν θα μπορουν καν να πανε τα παιδια εκει. Η ημιμαθεια χειροτερη…

  3. Δεν φτάνει που σας έκαναν τέτοιο σχολείο το θέλετε και ξυρισμένο για τίποτα δεν είστε κάνουν κάτι καλό δεν αρέσει σε κανέναν δεν κάνουν πάλι τα ίδια. Άιντε ουστ από δω. .

    • Ψιτ κοπελιά τα ουστ στο σκύλο σου.Προφανώς ούτε είσαι της περιοχής ούτε έχεις ιδέα για τι πράγμα μιλάμε.. οπότε καλύτερα “ουστ” εσύ για να μιλήσουμε και στη γλώσσα σου.Και όταν αποκτήσεις το δικό σου παιδί που θα χρειάζεται ειδικό σχολείο και θα φτιάξουν στην περιοχή σου τις εγκαταστάσεις αλλά δε θα λειτουργεί ποτέ…τότε πες μας ξανά την άποψή σου.Άντε απο δω με το κάθε κατσίβελο που δεν έχει ένα επιχείρημα της προκοπής για να κάνει συζήτηση της προκοπής εδω μέσα.

    • Και γαμώ τα επιχειρήματα όμως έτσι… Τα συμπεράσματα δικά σας.

    • Έχεις κάποιο πρόβλημα με μένα

    • Έχω πρόβλημα με το σχόλιό σου στο οποίο προφανώς αναφέρεσαι και σε εμένα.

    • Όχι κάνεις λάθος δεν μίλησα για σένα μίλησα γενικά και από τον Άγιο είμαι και παιδιά έχω αν υπάρχει πρόβλημα να λυθεί. Όσο για το Σχολείο αυτό έχουν δοθεί πολλά χρήματα κι ας μην λένε πολλά

    • Χρήματα μπορεί να έχουν δοθεί αλλά το σχολείο είναι άδειο.. κάθε μέρα πέρσι εκεί ήμουν δεν είδα ποτέ κανέναν να κάνει κάτι.. υποτίθεται θα λειτουργούσε φέτος αλλά τίποτα ακόμα… Σήμερα με ρώτησε ένας που είναι το σχολείο γιατί του είπαν να περάσει κάτι ράφια λέει και δεν ήξερα που είναι ο δρόμος για εκεί..τόσο καλός και εμφανής είναι… Γι αυτά μιλούσαμε λοιπόν κι εσύ άρχισες να λες κάτι ουστ και χαζά.Γι’αυτό λοιπόν και αρπάχτηκα…

  4. Σημερα κλεισαν τις λακουβες ριχνοντας χωμα..

  5. Με ρώτησε σήμερα το πρωί ένας κύριος που είναι το σχολείο(ήμουν στο νηπιαγωγείο δίπλα ακριβώς)… του το έδειξα και μου λέει ο άνθρωπος “πως πάνε εκεί?” Σαν χαζή τον κοιτούσα… μετά συνειδητοποίησα οτι έπρεπε να πάει απο τον ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ αυτό “δρόμο”….

  6. Τον δρομο για να πανε τα παιδια στο σχολειο αυτο τον εχετε δει εσεις οι υπευθυνοι του εργου; αναρωτιεμαι

Γράψτε απάντηση στο Maria Stafilidou Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *