Ευρωπός:Καταγγελία κατά του ΚΤΕΛ Κιλκίς για την μεταφορά 21 μαθητών /τριών από την Τούμπα

Από το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων Δημοτικού σχολείου Ευρωπού λάβαμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω επιστολή

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΥΡΩΠΟΥ

ΠΡΟΣ:

1.Δημοτικό Σχολείο Ευρωπού

2.Δ/νση Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος Π.Ε. Κιλκίς Τμήμα : Απασχόλησης και Υποστήριξης της Εκπαίδευσης

3.ΚΤΕΛ

ΘΕΜΑ: Καταγγελία κατά του ΚΤΕΛ Κιλκίς για την μεταφορά 21 μαθητών /τριών από την Τούμπα προς Δημοτικό σχολείο Ευρωπού.

Σας ενημερώνουμε πως από την έναρξη του σχολικού έτους 2019-20 το δρομολόγιο που εξυπηρετεί τους 21 μαθητές /τριες από την Τούμπα προς το Δημοτικό σχολείο Ευρωπού δεν εκτελείται σωστά , μέσα στα προβλεπόμενα χρονικά όρια , ούτε ως προς την πρωινή προσέλευση αλλά ούτε και ως προς την αποχώρηση των μαθητών/ τριων.

Ενδεικτικά σας αναφέρουμε πως στις 25/10/2019 το λεωφορείο του ΚΤΕΛ παρέλαβε τα παιδιά στις 14:22 παραβιάζοντας τα 60 λεπτά αναμονής που αναφέρει η ΚΥΑ 50025/2018. Στις 08/10/2019 το λεωφορείο ήρθε να παραλάβει τα παιδιά στις 7:20 και όχι στις 7:30 , που είναι και η συμφωνημένη ώρα αποβίβασης ,με αποτέλεσμα ορισμένοι μαθητές να φτάσουν στο Δ.Σ. πολύ νωρίτερα από την αναμενόμενη ώρα άφιξης και να περιμένουν στον αύλειο χώρο μέχρι να έρθει ο εκπαιδευτικός υπηρεσίας.

Τον Σεπτέμβριο και για όσες φορές εκτελέστηκε το δρομολόγιο ,οι οδηγοί του ΚΤΕΛ είτε αρνήθηκαν να επιβιβάσουν τους μαθητές /τριες του Δ.Σ. , είτε <<ξεχνούσαν >> να τα παραλάβουν κατά την λήξη των μαθημάτων.

Λόγω της επικινδυνότητας των συγκεκριμένων περιστατικών(άφιξη μαθητών/τριων νωρίτερα από τον προβλεπόμενο χρόνο στον χώρο, μεγάλη καθυστέρηση στον προβλεπόμενο χρόνο αποχώρησης) και προς αποφυγή οποιοδήποτε γεγονότος που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα των παιδιών μας, ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ το ΚΤΕΛ Κιλκίς και ζητούμε να δημιουργηθεί ένα νέο δρομολόγιο αποκλειστικά από την Τούμπα προς το Δ.Σ. Ευρωπού.

Οι γονείς και κηδεμόνες

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *