Λόγω εργασιών αναβάθμισης της ΔΕΗ στην περιοχή της Γέφυρας υπάρχει από το μεσημέρι διακοπή υδροδότησης.Όπως μας ενημέρωσε η πρόεδρος της Δ.Ε. Γέφυρας Κα Μαρία Χατζηκύρκου μετά από επικοινωνία που είχε με τους υπεύθυνους της ΔΕΔΔΗΕ, οι εργασίες έχουν τελειώσει και μέχρι τις 7 το απόγευμα αναμένεται να επανέλθει η υδροδότηση
Σχετικά άρθρα
Ζ. Σάνιου: Πόρισμα της Αποκεντρωμένης εκθέτει τη λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου Χαλκηδόνος
20/06/2026
N.Μεσημβρία: Ενημερωτική δράση με θέμα την πρόληψη και αντιμετώπιση των τηλεφωνικών απατών.
11/06/2026
* e-koufalia.gr * Ανεξάρτητη ενημέρωση για το Δήμο Χαλκηδόνος


