Η διαφήμιση στο Google είναι κάτι δεδομένο κατά τη σημερινή εποχή. Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν ακόμα μικρές επιχειρήσεις που αναρωτιούνται αν αξίζει να επενδύσουν χρήματα για να διαφημιστούν τελικά στο Google.
Κι όμως η διαφήμιση επιχειρήσεων στο Google, ακόμα και για τις πιο μικρές επιχειρήσεις είναι ένα χρήσιμο εργαλείο που μπορεί να φέρει την επιτυχία εφόσον χρησιμοποιηθεί σωστά.
Όσον αφορά τον προϋπολογισμό για τις μικρές επιχειρήσεις, κάθε ευρώ πρέπει να λαμβάνεται υπ’ όψιν και να διανέμεται σωστά, προκειμένου να αποφέρει το καλύτερο αποτέλεσμα.
Τι είναι σημαντικό να προσέξετε;
Αυτό που θα πρέπει να προσέξετε ιδιαίτερα όταν ξεκινήσετε να δημιουργείτε διαφημίσεις στο Google είναι ποιο προϊόν ή υπηρεσία σας πωλεί περισσότερο, ποιο είναι το μέσο κέρδος που έχετε ανά πελάτη, τι αυξάνει τα περισσότερα έσοδα για την επιχείρηση, ποιες είναι οι αργές ημέρες κ.λπ.. Αυτά τα βασικά στοιχεία είναι εξαιρετικά πολύτιμα και ειδικά όταν πρόκειται για μια επιτυχημένη κοινωνική ή διαφημιστική καμπάνια Google.
Ωστόσο, η πιο κερδοφόρα πληροφορία που θα πρέπει να αποκτήσετε είναι να μάθετε τους ανταγωνιστές σας και πώς δουλεύουν. Όσο περισσότερο καταλαβαίνετε, γνωρίζετε και μαθαίνετε για το τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας, τόσο καλύτερα μπορείτε να εκτελέσετε ένα στρατηγικό σχέδιο για να τους απομακρύνετε και να προχωρήσετε δυναμικά.
Προσπαθήστε να θυμάστε όμως ότι υπάρχουν δύο τύποι πελατών, οι πιστοί πελάτες και οι αγοραστές ευκαιρίας. Είναι σημαντικό να εστιάσετε στους πρώτους, ώστε να δημιουργήσετε ένα ισχυρό δίκτυο πελατών, αντί για τους δεύτερους οι οποίοι απλώς αναζητούν ευκαιριακές προσφορές σε προϊόντα και επιχειρήσεις, ενώ δεν προτίθενται συχνά να επιστρέψουν σε εσάς.
Ένας καλός τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να εφαρμόσετε κάποιο είδος προγράμματος επιβράβευσης συμμετοχής που σας παρέχει ισχυρή ανάλυση για κάθε πελάτη. Ένα πρόγραμμα επιβράβευσης που συλλέγει μια βάση δεδομένων αριθμών κινητής τηλεφωνίας που σας επιτρέπει να επικοινωνείτε με τον πελάτη σας σε πραγματικό χρόνο. Το καλό με τα προγράμματα ανταμοιβών είναι ότι σας δείχνει τις συνήθειες των πελατών και πόσες φορές το μήνα επισκέπτονται το κατάστημά σας. Επιτρέποντάς σας έτσι να επικεντρωθείτε και να ανταμείψετε αυτούς που πραγματικά υποστηρίζουν την επιχείρησή σας.
Εξάλλου, κάθε επιχείρηση, μικρή ή μεγάλη, χρειάζεται τέτοιου είδους στατιστικά στοιχεία, τα οποία αν αναλύσει, μπορεί να καταλάβει τυχόν λάθη ή προβλήματα και να περάσει αμέσως στην επίλυσή τους με στόχο την βελτίωση της εμπειρίας των πελατών.
Εστιάζοντας σε αυτά τα σημεία, θα δημιουργήσετε την διαφήμισή σας στο Google με τις κατάλληλες λέξεις – κλειδιά, έτσι ώστε όταν ο χρήστης αναζητήσει τους όρους αυτούς, να εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης και η δική σας επιχείρηση.
Σε συνδυασμό με μια πολύ προσεγμένη και εύκολη στην πλοήγηση ιστοσελίδα, μπορείτε να πείσετε τον καταναλωτή να σας εμπιστευτεί και να προτιμήσει τα δικά σας προϊόντα και υπηρεσίες.