ThinkTank: η δυνατότητα του digital marketing για τις επιχειρήσεις 

ThinkTank: η δυνατότητα του digital marketing για τις επιχειρήσεις 

Στην δεκαετία που διανύουμε οι ψηφιακές πωλήσεις τείνουν ν’ αντικαταστήσουν τις φυσικές, με όλο και περισσότερους ιδιώτες να αναζητούν μέσω διαδικτύου τα αγαθά ή τις υπηρεσίες που χρειάζονται. Το να αγοράζεις προϊόντα μέσω διαδικτύου έχει γίνει μια συνήθεια αλλά και προσωπική επιλογή για χιλιάδες ιδιώτες. Οι όροι της αγοράς έχουν αλλάξει, αφού πια είμαστε μακριά από τις ανάγκες μας μ’ ένα μόνο κλικ. Οι επιχειρήσεις στην προσπάθειά τους ν’ ακολουθήσουν τις ταγές της εποχής, επενδύουν όλο και περισσότερο στην σύνθεση, στη διαμόρφωση και στην επικοινωνιακότητα της ιστοσελίδας τους.

Βέβαια, το μέγεθος της διάδοσης της πληροφορίας σήμερα είναι τέτοιο που η διαδικτυακή βάση δεδομένων έχει κατακλυστεί από άρθρα και πληροφοριακά κείμενα. Θέλει μεγάλη προσοχή η σύνθεση του πληροφοριακού υλικού, για να μην χαθεί στον ωκεανό της πληροφορίας. Υπάρχει ο κίνδυνος να θαφτεί κάτω από ακόμη και προχειρογραμμένα κείμενα που βρέθηκαν ψηλά λόγω καλύτερης διαχείρισης ή προώθησής τους. Γι’ αυτόν τον λόγο υπάρχει η προώθηση SEO, δηλαδή η προώθηση ιστοσελίδων και η διαφήμιση Google μέσω keywords (λέξεων-κλειδιά) που είναι ικανά, να ανεβάσουν τη δουλειά σας στις μηχανές αναζήτησης.

Σε πρώτο στάδιο, θα σας συμβουλεύαμε να δομήσετε μια εύχρηστη, πλήρως ενημερωμένη και ανοιχτή στην επικοινωνία ιστοσελίδα που θα αναδείξει και θα επικοινωνήσει την δουλειά, τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες σας. Μη διστάσετε να είστε τόσο όσο περιγραφικοί και αναλυτικοί στην παρουσίαση των παραπάνω, έτσι ώστε να είναι κατανοητό στον επισκέπτη κι εν δυνάμει πελάτη, αυτό που έχετε να προσφέρετε. Να θυμάστε πως είναι σημαντικότερη η ποιότητα κι όχι η ποσότητα της πληροφορίας.

Σε δεύτερο στάδιο, φροντίστε η ιστοσελίδα σας να έχει σαφείς κι άμεσους τρόπους επικοινωνίας, ώστε να μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί τυχόν ενδιαφερόμενοι επισκέπτες. Οι ιδιώτες συχνά θέλουν να ψάξουν καλά κάτι προτού το αγοράσουν/νοικιάσουν και έχουν αναπτύξει μηχανισμούς σύγκρισης, αφού πια είναι εύκολο μ’ ένα κλικ να βρεθείς μπροστά από εκατοντάδες προϊόντα και υπηρεσίες της ίδιας κατηγορίας. Η πιο προσιτή λύση είναι αυτή ενός live forum/chat όπου οι χρήστες μπορούν να μάθουν ένα σωρό ενδιαφέροντα πράγματα για τα προσφερόμενα προϊόντα.

Σε ένα τρίτο και πολύ βασικό στάδιο για την ανάδειξη της δουλειάς σας, δηλαδή των προϊόντων ή/και των υπηρεσιών σας είναι η προβολή κι η προώθηση του ολοκληρωμένου/δημοσιευμένου σας υλικού. Κακά τα ψέματα, είναι πολύ δύσκολο, ένας ιδιώτης να αναζητήσει και να εντοπίσει την ιστοσελίδα σας κι άρα να επιλέξει τα προϊόντα σας, πόσο μάλλον αν δεν είναι ήδη πελάτης σας ή δεν έλαβε κάποια σχετική ενημέρωση. Σε αυτό το σημείο ερχόμαστε στην προώθηση ιστοσελίδων, τόσο με χορηγούμενες διαφημίσεις όσο και με την προώθηση SEO. Τα SEO (Search Engine Optimization) είναι λέξεις-κλειδιά που επανεμφανίζονται στο δημοσιευμένο σας υλικό και το «ανεβάζουν» στις οθόνες των ενδιαφερόμενων χρηστών. Έτσι, για παράδειγμα, αν πουλάτε μάλλινα γάντια, η λέξη «γάντια» μπορεί ν’ αποτελέσει την SEO λέξη σας.

Πως λειτουργεί το SEO;          

Σκεφτείτε πως κάθε φορά που αναζητείτε κάτι σε μια μηχανή αναζήτησης (Google, Yahoo! Bing κλπ), πληκτρολογώντας αυτό που σας ενδιαφέρει να βρείτε, πχ γάντια – για να επιστρέψουμε στο προηγούμενο παράδειγμα. Οι μηχανές αναζήτησης να σας εμφανίζουν μια σειρά από ιστοσελίδες που έχουν δημοσιευμένο υλικό που σχετίζεται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο με αυτό που πληκτρολογήσατε. Αυτό δε συμβαίνει μαγικά γιατί «το ίντερνετ είναι έξυπνο» αλλά επειδή οι πληροφορίες συνδέονται μεταξύ τους μέσω των κοινών εννοιών του, σημείων-κλειδιά για τον αλγόριθμο των ηλεκτρονικών αναζητήσεων.

Έχετε αναρωτηθεί όμως ποτέ γιατί κάποιες δημοσιεύσεις εμφανίζονται πιο πάνω και κάποιες άλλες πιο κάτω; Αυτό μπορεί να συμβαίνει για διάφορους λόγους, όπως γιατί έχουν επισκεφτεί πιο πολλές φορές κάποια δημοσίευση ή γιατί είναι πιο πρόσφατη. Από την άλλη βλέπουμε και δημοσιεύσεις που δεν ανήκουν ούτε στη μία περίπτωση ούτε στην άλλη. Αυτές οι περιπτώσεις ιστοσελίδων χειρίστηκαν καλύτερα την visuality τους, κάνοντας το υλικό τους διαθέσιμο μέσω των SEO τους. Έτσι, όταν κάποιος αναζητά «γάντια», κάποιος άλλος, έχει σκεφτεί πως χρησιμοποιώντας την λέξη αυτή, ή το «φθηνά γάντια» ή το «ζεστά γάντια», θα βρεθεί μερικά σκαλοπάτια από τους υπόλοιπους.

Αυτό βέβαια είναι ένα υπεραπλουστευμένο παράδειγμα. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν πολλά περισσότερα tips για την προώθηση των ιστοσελίδων σας, κι αρκεί να βρείτε τον κατάλληλο για να το αναλάβει. Το σημαντικότερο συστατικό του όρου SEO, είναι το O, το αρχικό γράμμα της λέξης optimization που περιγράφει την οπτικοποίηση της πληροφορίας. Οι ειδικοί στον χώρο της προώθησης SEO εκμεταλλεύονται αυτή την δεξιότητα για να απογειώσουν την ορατότητα της ιστοσελίδας της εταιρείας σας. Η οπτικοποίηση μπορεί να πάρει διάφορες πτυχές, όπως ετικέτες (tags), περιγραφές (meta descriptions), ενεργά links ως υπερσυνδέσμους (internan links) και φυσικά όρους SEO.

Σήμερα, πέραν από τους τεχνικούς και τους γραφίστες που εξειδικεύονται στην κατασκευή ιστοσελίδων, υπάρχει μια δυναμική ομάδα απασχολούμενων κι εκπαιδευόμενων στην προώθηση SEO ή/και στην προώθηση ιστοσελίδων. Πρόκειται για ένα συνεχώς και ραγδαίως μεταβαλλόμενο πεδίο γνώσης κι εργασίας, που χρειάζεται κατάρτιση και εργασιακή εμπειρία που σε αφήνει ανοιχτό στις νέες δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία και συγκεκριμένα το ίντερνετ.

Αφού κάποιος έχει γνωρίσει την SEO φιλοσοφία κι έχει μάθει τεχνικές για την προώθηση SEO, είναι σε θέση να οργανώσει μια ιστοσελίδα βάσει αυτών ή ν’ αναθεωρήσει μια ήδη υπάρχουσα ιστοσελίδα με όρους SEO που θα ανεβάσουν την επισκεψιμότητά τους. Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας θα γίνει με αυτόν τον τρόπο επικοινωνιακό και θα επιτευχθεί το επιθυμητό: η προώθηση ιστοσελίδων. Σε συνέχεια, το δημοσιευμένο υλικό, θα εμφανιστεί ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζητήσεων που προσφέρει το ίντερνετ. Αυτή η προώθηση μπορεί να γίνει είτε οργανικά μέσω SEO ή ενεργών συνδέσμων είτε έμμεσα μέσω χορηγούμενων δημοσιεύσεων.

Η Think Tank είναι μια δυναμική και δημιουργική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ (Internet Marketing). Με ουσιαστικές και προσωποποιημένες προτάσεις είναι κοντά στον πελάτη και προσφέρει δημιουργικές προτάσεις τόσο για την κατασκευή ιστοσελίδων όσο και για την προώθηση ιστοσελίδων, μέσω οργανικής διαχείρισης των SEO. Το όνομα της εταιρείας Think Tank σημαίνει «δεξαμενή σκέψης» κι αυτό περιγράφει άριστα τους ειδικούς επαγγελματικούς συνεργάτες της, που ακούν προσεκτικά κι απαντούν δημιουργικά στις ιδιαίτερες ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών της. Με στοχευμένη τεχνογνωσία προτείνουν και δουλεύουν πάνω στις προτάσεις τους για να επιτύχουν στην κατασκευή και στην προώθηση ιστοσελίδων. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα ThinkTank για να ζητήσετε την προφορά των υπηρεσιών τους, επισκεπτόμενοι το https://www.thinktank.gr/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *