Η αξιοποίηση του χαρτοφυλακίου ακινήτων σε ένα μεσιτικό γραφείο
Η αγορά ακινήτων αποτελεί διαχρονικά, μια πολύ σημαντική και δυναμική οικονομική δραστηριότητα. Μπορεί η κοινωνική και οικονομική κρίση των τελευταίων χρόνων να έχει περιορίσει τις αγοραπωλησίες και τους αντίστοιχους κύκλους εργασιών, όσο όμως υπάρχουν ακίνητα και άνθρωποι, η συγκεκριμένη αγορά θα είναι ζωντανή και θα βρίσκει τρόπους να ανακάμπτει.
Οι μηχανισμοί της προσφοράς και της ζήτησης ακινήτων περνάνε μέσα από την λειτουργία των μεσιτών και των μεσιτικών γραφείων, που αποτελούν το σημείο συνάντησης τους.
Η εκτίμηση, η διαφήμιση, η προώθηση ακινήτων, η έρευνα αγοράς, η μελέτη αξιοποίησης ακινήτων, οι άπειρες διαπραγματεύσεις, οι διεκπεραιωτικές εργασίες και οι συμβουλευτικές υπηρεσίες, αποτελούν μέρος των υπηρεσιών κάθε μεσίτη.
Μεγάλο μέρος της δουλειάς ενός μεσιτικού γραφείου, αποτελεί η αποτελεσματική διαχείριση του χαρτοφυλακίου των ακινήτων που αποτελεί την δεξαμενή των μελλοντικών αγοραπωλησιών.
Αυτή η διαχείριση έχει πολλές πλευρές και διαφορετικές προσεγγίσεις. Υπάρχουν άλλωστε διάφορες κατηγορίες ακινήτων και διάφορα κριτήρια ταξινόμησης.
Η καταγραφή και η δημιουργία φακέλου για κάθε ακίνητο είναι το κύριο βήμα. Από εκεί και πέρα γίνονται μια σειρά από εργασίες που έχουν ως τελικό στόχο την διασταύρωση των ακινήτων με αντίστοιχες ζητήσεις και ενδιαφερόμενους πελάτες.
Αυτό προϋποθέτει επίσης και έναν μηχανισμό προβολής των ακινήτων διαδικτυακά, με αγγελίες και φωτογραφικές παρουσιάσεις ή video, ώστε να διευκολύνονται και να προχωρούν οι αγοραπωλησίες και οι μισθώσεις.
Η αποτελεσματική οργάνωση ενός μεσιτικού γραφείου, χρειάζεται να στηρίζεται εκτός από τους ανθρώπους, και στη χρήση κατάλληλων λογισμικών εργαλείων, δηλαδή προγραμμάτων πληροφορικής που έχουν ως στόχο ακριβώς την διαχείριση των εργασιών του γραφείου.
Με τη χρήση ενός καλά σχεδιασμένου προγράμματος, το μεσιτικό γραφείο μπορεί να ενδυναμώσει τη διαφήμιση των ακινήτων του, γλυτώνει πολύ χρόνο και πολύ χρήμα, μπορεί να προσαρμόσει το πρόγραμμα και την Ιστοσελίδα του, εύκολα βάσει των αναγκών του, ενώ αποκτά μία εταιρεία πραγματικό συνεργάτη, που υποστηρίζει, ενημερώνει, συμβουλεύει και αναβαθμίζει συνεχώς τα προγράμματα, τα εργαλεία και τις υπηρεσίες, τα οποία μπορεί να έχει στη διάθεση του.
Επομένως, ένα πρόγραμμα μεσιτικού γραφείου, προσφέρει το σύνολο των εφαρμογών, εργαλείων αλλά και των αναγκαίων υπηρεσιών για να λειτουργεί αποτελεσματικά, αδιάλειπτα και έχοντας στη διάθεσή του την απαραίτητη υποστήριξη και τις υπηρεσίες που χρειάζεται για να κάνει απροβλημάτιστα και ανεμπόδιστα τη δουλειά του.
Αρκεί βέβαια να έχει κανείς υπομονή και επιμονή στην αναζήτηση των καλύτερων, εταιρειών, επαγγελματιών και προγραμμάτων, για να επιλέξει εκείνο το πρόγραμμα που θα έχει την πληρότητα, την εγγύηση και το εύρος των λειτουργιών, ώστε να αποτελέσει το δεξί χέρι κάθε επαγγελματία μεσίτη.
Οι μηχανισμοί της προσφοράς και της ζήτησης ακινήτων περνάνε μέσα από την λειτουργία των μεσιτών και των μεσιτικών γραφείων, που αποτελούν το σημείο συνάντησης τους.
Η εκτίμηση, η διαφήμιση, η προώθηση ακινήτων, η έρευνα αγοράς, η μελέτη αξιοποίησης ακινήτων, οι άπειρες διαπραγματεύσεις, οι διεκπεραιωτικές εργασίες και οι συμβουλευτικές υπηρεσίες, αποτελούν μέρος των υπηρεσιών κάθε μεσίτη.
Μεγάλο μέρος της δουλειάς ενός μεσιτικού γραφείου, αποτελεί η αποτελεσματική διαχείριση του χαρτοφυλακίου των ακινήτων που αποτελεί την δεξαμενή των μελλοντικών αγοραπωλησιών.
Αυτή η διαχείριση έχει πολλές πλευρές και διαφορετικές προσεγγίσεις. Υπάρχουν άλλωστε διάφορες κατηγορίες ακινήτων και διάφορα κριτήρια ταξινόμησης.
Η καταγραφή και η δημιουργία φακέλου για κάθε ακίνητο είναι το κύριο βήμα. Από εκεί και πέρα γίνονται μια σειρά από εργασίες που έχουν ως τελικό στόχο την διασταύρωση των ακινήτων με αντίστοιχες ζητήσεις και ενδιαφερόμενους πελάτες.
Αυτό προϋποθέτει επίσης και έναν μηχανισμό προβολής των ακινήτων διαδικτυακά, με αγγελίες και φωτογραφικές παρουσιάσεις ή video, ώστε να διευκολύνονται και να προχωρούν οι αγοραπωλησίες και οι μισθώσεις.
Η αποτελεσματική οργάνωση ενός μεσιτικού γραφείου, χρειάζεται να στηρίζεται εκτός από τους ανθρώπους, και στη χρήση κατάλληλων λογισμικών εργαλείων, δηλαδή προγραμμάτων πληροφορικής που έχουν ως στόχο ακριβώς την διαχείριση των εργασιών του γραφείου.
Με τη χρήση ενός καλά σχεδιασμένου προγράμματος, το μεσιτικό γραφείο μπορεί να ενδυναμώσει τη διαφήμιση των ακινήτων του, γλυτώνει πολύ χρόνο και πολύ χρήμα, μπορεί να προσαρμόσει το πρόγραμμα και την Ιστοσελίδα του, εύκολα βάσει των αναγκών του, ενώ αποκτά μία εταιρεία πραγματικό συνεργάτη, που υποστηρίζει, ενημερώνει, συμβουλεύει και αναβαθμίζει συνεχώς τα προγράμματα, τα εργαλεία και τις υπηρεσίες, τα οποία μπορεί να έχει στη διάθεση του.
Επομένως, ένα πρόγραμμα μεσιτικού γραφείου, προσφέρει το σύνολο των εφαρμογών, εργαλείων αλλά και των αναγκαίων υπηρεσιών για να λειτουργεί αποτελεσματικά, αδιάλειπτα και έχοντας στη διάθεσή του την απαραίτητη υποστήριξη και τις υπηρεσίες που χρειάζεται για να κάνει απροβλημάτιστα και ανεμπόδιστα τη δουλειά του.
Αρκεί βέβαια να έχει κανείς υπομονή και επιμονή στην αναζήτηση των καλύτερων, εταιρειών, επαγγελματιών και προγραμμάτων, για να επιλέξει εκείνο το πρόγραμμα που θα έχει την πληρότητα, την εγγύηση και το εύρος των λειτουργιών, ώστε να αποτελέσει το δεξί χέρι κάθε επαγγελματία μεσίτη.
Δείτε περισσότερα: https://www.e-agents.gr/el-gr/ProducerCRM.html